23 Aralık 2012 Pazar

AYKUT KOCAMAN İSTİFA ETTİ!


Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, görevinden istifa ettiğini açıkladı fakat Yönetim Kurulu Kocaman'ın istifasını kabul etmedi.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, 3-1'lik Karabükspor mağlubiyetinin ardından istifa ettiğiniaçıkladı. Ancak Şükrü Saraoğlu Stadı'nda olağanüstü şekilde toplanan yönetim kurulu, Kocaman'ın istifasını kabul etmedi.

Kocaman, "2,5 yıldır bu şerefli görevi yapıyorum. Artık bu görevi devam ettirecekgücü kendimde bulamıyorum" diyerek istifa ettiğini açıkladı.

Maçtan sonraki basın toplantısına yaklaşık 1 saat sonra gelen Aykut Kocaman, sözlerine Karabükspor'u tebrik ederek başladı. Kocaman, "Fenerbahçe'de yıllarca futbol oynadım ve bu büyük camiada teknik direktörlük görevine geldim. Bu benim için zirveydi. Artık devam edecek gücü kendimde göremiyorum. Bu şerefli görevi devam ettirebileceğimi düşünmüyorum. Görevimden istifa ediyorum." dedi ve Fenerbahçe kariyerini noktalandırdı.
YÖNETİM İSTİFAYI KABUL ETMEDİ

Aykut Yıldırım'ın istifasının ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu, kendilerine Aykut Kocaman tarafından sunulmuş bir istifa olmadığını ve böyle bir şeyi de kabul etmeyeceklerini belirtti. Kadıköy Şükrü Saracoğlu Stadı'nda gerçekleşen bu olağanüstü yönetim kurulutoplantısından, Aykut Kocaman'la devam kararı çıktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...