8 Ağustos 2018 Çarşamba

MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Değişti

MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü görevine Muammer Yıldız getirildi. Kemal Şamlıoğlu görevinden ayrıldı. Şamlıoğlu şu açıklama ile görevinden ayrıldığını açıkladı: 2014 Nisan’ından bu yana yaklaşık dört buçuk yıldır görev yapmış olduğum MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğünden bugün itibariyle ayrılmış bulunuyorum. Genel müdürlüğüm süresince adaletten ayrılmamaya gayret gösterdim, hamdolsun arkadaşlarımla bunu başardık. Tüm personelimin gayretli çalışmalarına şahidim. Yeni göreve başlayan Genel Müdürümüz Muammer Yıldız Beye başarılar diliyorum. 

MEBPERSONEL.COM EN GÜNCEL MEB PERSONEL HABERLERİ BURADA..http://www.mebpersonel.com/meb/meb-ozel-ogretim-kurumlari-genel-muduru-degisti-h224333.html

MEB Personel


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...