23 Mayıs 2012 Çarşamba

Artık Karnede Not Yok!

Okula yeni başlayan öğrencilerin eğitim sistemine daha yumuşak geçiş yapması için çeşitle uygulamalar geliştiren Milli Eğitim Bakanlığı şimdi de karne korkusuna savaş açtı.

Bundan böyle ilköğretim birinci sınıf öğrencilerinin karnesinde hiçbir şekilde not yer almayacak.

DERS NOTU DEĞİL "DAVRANIŞ PUANI"

Yeni sistemle beraber öğrencilere oyunla, resim ve müzik ağırlıklı derslerle okuma ve yazma öğretmeyi planlayan Milli Eğitim Bakanlığı, minik öğrencilerin daha 5.5 yaşında not stresi yaşamalarının da önüne geçmeyi hedefliyor.

Hürriyet gazetesinin haberine göre ilköğretim birinci sınıf öğrencileri, mevcut sistemde olduğu gibi karne alacak ama not verilmeyecek. Öğrenciler karnelerinde notla değil davranış puanları ile değerlendirilecek.

BAKANLIK, MİNİKLERİ OKULA ALIŞTIRMAYA DA ÇALIŞIYOR

Milli Eğitim Bakanlığı geçtiğimiz eğitim öğretim döneminde de miniklerin korkmadan eğitim hayatına uyum sağlayabilmesi için oryantasyon dönemi adı altında bir haftalık bir süreç uygulamıştı. Eğitim öğretim döneminin başlamasından bir hafta önce okullarına gidip gelmeye başlayan ilköğretim birinci sınıf öğrencileri, böylece sadece akranlarıyla birlikte okula ve öğretemenlerine alışıyor. Oryantasyon dönemi sonunda ise velilere, uygulamayı değerlendirmelerini isteyen bir anket doldurularak uygulama hakkında geri dönüşler alınıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...