25 Ocak 2013 Cuma

Bakanları Neden Değiştirdiğini Açıkladı

Başbakan Erdoğan, Kanal 24 Genel Yayın Yönetmeni Yiğit Bulut Moderatörlüğü'nde ekrana gelen "Sansürsüz Özel" programında Mustafa Karaalioğlu, Fehmi Koru, Sibel Eraslan ve Beril Dedeoğlu'nun sorularını yanıtlıyor.
Programda kabine revizyonunu da değerlendiren Erdoğan, "Bakanlıklar kalıcı değil, geçicidir" dedi.
İşte Başbakan Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:
KABİNE REVİZYONU
Süreç içinde gerçekten zaman zaman bir zayıflama oluyor. Zaman zaman toplumla olan ilişkilerde sıkıntılar yaşıyoruz. Sorumluluk mevkiinde olan bir Başbakan olarak değişiklik gerektiren bir şey olduğunda müdahale ediyorsunuz. Olumsuz bir durum olduğu da akıllara gelmesin. Örneğin Sağlık Bakanımız yıllardır bu görevi başarıyla sürdürdü.
Milli Eğitim'de 4+4+4 dediğimiz bir süreçtemn geçiyoruz. Ömer Bey'le başladığımız adımları Nabi bey ile sürdüreceğiz.
Kültür ve Turizmi birleştirdik. Sebebi kültür turizmini artırmaktı. Bunu kültür ve sağlık turizmiyle de birleştirdik. 2012 32 milyonla patladı. Biz bunu tabi yeterli bulmuyoruz. Daha da iyi bir noktaya gidecek. İstanbul'da otel yetiştiremiyoruz. Antalya'da şimdi dört mevsim turist görebilirsiniz.
İçişleri bakanımız da aynı gayreti gösterdi. Ama bir değişim olması, bakanların kalıcı değil geçici olduğuna inanan bir partiyiz.
Bu arkadaşlarla daha farklı bir süreci başlatacağız. Farklı bir performans ortyaya koymamız lazım. Bazı değişimler şart.
İLK BEKAR BAKAR BAKAN
Bu ona (Ömer Çelik) vesile olabilir. İnşallah. İçişleri Bakanımız süreç içinde elinden gelen gayreti gösterdi ama bir değşiklik gerekti. Makamların kalıcı değil geçici olduğuna inanan bir partiyiz. Dayanışma içerisinde yolumuza devam edeceğiz.
FRENE BASMADIK
Çok daha süratli gitmemiz lazım, vaktimiz dar. Türkiye'nin ayağa kalkmasında, şu anda biz güçlüysek, bunu özellikle vurguluyorum. Biz yatırımda, bazı arkadaşlar yatırımda frene basmak falan diyor. Frene basmadık, esasen ben bir başbakan olarak asla frene basılmasına taraftar değilim. Dikkatli gideriz, dozunda gideriz ama aralıksız devam etmek durumundayız
KÜRT SORUNU
Ben artık olaya Kürt meselesi demeyeyim. Çözüm sürecinin içindeyiz. Bizler her türlü enstrümanı kullanmaya hazırız. En ufak bir kesinti düşünmüyoruz.
eçenlerde bir milletvekilinin yaptığı açıklama ile baltayı taşa vurdular. Daha milletin tanımını bilmiyorlar. Bunun çözüm yeri parlamentodur diyor ana muhalefet partisi. Ama bunun dışında ben çağrımı yineliyorum. 3 arkadaşıma ben talimatımı verdim. Siz de talimatınızı verin. Çalışmalarını yapsınlar bize getirsinler anayasal yasal ne gerekiyorsa yapalım. Yeter ki bu ülkede terör belasından halkımızı kurtaralım.
Bazı BDP'li arkadaşlar beni arıyorlar. Bu noktada benim samimiyetimden endişeniz varsa bu beni üzer. Biz size inanıyoruz, diyorlar Diyorum ki bu açıklamalarınızı biraz düzeltin. Yoksa ben bunun altında kalmam.
Ben Kürt kardeşimi nasıl bombalarım, biz teröristi bombalarız. Niye? Benim Mardin'ce polisimi arkadan vuruyor. Yeter ki silahlar gömülsün. Bu ülkede artık refah huzur o bölgede de hâkim olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...