28 Haziran 2012 Perşembe

Sınıf Disiplini Yaklaşımları-Vitamin

Sınıf disiplini bizde daha olay olduktan sonra yapılan davvranışlardır yani ev yanıyor biz onu nasıl söndürebiliriz onu çözümü için uğraşıyoruz. Evi yaktırmamaya çalışmalıyız.
Oysa disiplin, sorun ortayaa çıkmadan önce, sorunu önlemeye sorunun asgari düzeye kadar indiği bir eğitim ööğretim ortamı oluşturmaktır. Disiplin eğer yoka diğer eğitim öğretim programları başarıya ulaşması çok güçtür.
ETKİLİ SINIF YÖNETİMİ İLE ;
*Öğrencilerin akademik başarısınnı artırma,
*Öğretmenler için daha fazla eğitim öğretim zamanı sağlama,
*Öğrencilere daha  fazla zaman ayırma,
*Öğrencilerle etkili iletişim kurma,
*Öğrencilerin işbirliği ve eşgüdüm içinde öğrenmelerinii sağlama, eğer öğrenciler işbirliği içinde çalışmazlarsa zamanla rekabet  başlar ve buda kişilik çatışmalarına varabilir.
SINIF YÖNETİMİNİN İLKELERİ
*Sınıf liderliği,
*Öğrenime ilişkin sınıf atmosferi,
*Displin ögeleri,
Sert öğretmenler sanki trafikte ki mobese kameraları gibidir. Sürücüler mobese kameralarına yaklaşınca yavaşlar geçince hemen tekrara hızlarını artırırlar. öğrencilerde sert öğretmenleri görünce başka davranıyor gibi görünüyor sonra yine davranışına devam ediyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...