1) Bazı dersler için ayrılan ders saatlerinin yetersizliği (Tarih-Din Kültürü vb)
2) İlköğretim okullarında sınıf geçme sisteminin olumsuzluğu –Her öğrencinin bir şeklide bir üst sınıfa geçirilmesi
3) Öğrencilerin ilgi alanlarının dışında, yetenekleri olmayan konularda ve derslerde sorumlu tutulmaları
4) Birleştirilmiş sınıflarda eğitim yapılması, taşımalı eğitime ağırlık verilmesi,
5) Ortaöğretimde sınıf geçme yönetmeliğine dayalı fazla ek sınav hakkı verilmesi ŞÖK kararları vs.
6) Liselere gelen öğrencilerin bir çoğunun lise müfredatını kaldırabilecek seviyede olmaması,
7) Öğrencilerin YGS'ye yerleşmede alan-bölüm uygulamalarının eksikliği/ yetersizliği,
8) Öğrencilerin yeteneklerine uygun alanlarda eğitim görmemeleri, yönlendirmenin yetersiz oluşu
9)Tarih müfredatının Milli Tarih anlayışından uzak olması.Sosyal bilgiler dersinin milli ruh kazandırmaya uygun olmaması
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder