1) Öğrencilerin büyük bir çoğunluğunda amaç eksikliği,neden okuması gerektiğini anlamamış olması
2) Öğrencilerin yeterli düzeyde beslenme alışkanlıklarının olmaması
3) Öğrencilerin okuma, araştırma, düşünme, uygulama konusunda yeterince bilinçlendirilmemeleri yönlendirilmemeleri
4) Taşımalı eğitim uygulaması kapsamında taşınan öğrenciler, yatılı olarak pansiyonlara yerleştirilen öğrenciler ile Merkez Okul öğrencileri arasındaki seviye farklılıkları ve ulaşım problemleri
5) Öğrencilerin ilgileri dışında, yetenekleri olmayan konularda sorumlu tutulmaları
6) Devamsızlık sorununun varlığı ve devam takip uygulamasının yetersizliği
7) Sınav kaygısının yüksek olması ve öğrenci başarısına olumsuz etkisi
8) Derslerin derste yeterince öğrenilmemesi, kaynak, araç ve gereçlerden yeterince yararlanamaması
9) Ders çalışma sürelerinin, ders dışı etkinlik sürelerinin ve sosyal ortam sürelerinin planlanamaması
10)Öğrencilerin başarılı sayılan okullara farklı yöntemlerle yazılması diğer okulların kenar okul sayılmasından kaynaklanan motivasyon eksikliği
11)Öğrencilere Milli ve manevi değerlerin yeterince verilmeyişi.Müfredat ve kitapların bunlardan yoksun olması.Tarihi ve dini değerlerini tam öğrenemeden mezun olması.Eğitime değil öğretime ağırlık verilmesi.
12)Karma eğitimin ortaya çıkardığı sorunlar
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder