29 Mayıs 2011 Pazar

Örnek Eğitim Uygulamaları

1.biz sınavlarda derecye giren öğrencilere herkesin önünde hediye veririz.kitap okuma ve bilgi yarışmaları düzenleniriz.
en temiz sınıf yarışması yaparız.
ramazanda öğrenciler iftaar yemeği verdik.
türkçe öğretmenimiz edebiyat çınarı adlı bir ağaç yaptı.küp içine yerleştirdiği çam ağacına her ay bir yazarın eserlerini ve hayatını anlatan yazılar asıyoruz.
başarılı ve olumsuz davranışlar sergileyen öğrencilerin ailelerini ziyaret eder kimine teşekkür eder hediye veririz.kimiyle problemleri nasıl çözeriz onu konuşuruz.veli toplantıları akşam yaparız vb....
biz bir köy okuluyuz
*******************************************
bende öğrencilere karne ile birlikte tatil boyunca en az 2 kitap okuyup özetlemeleri için 2 adet kitap derğerlendirme formu çoğaltıp okul kütüphanesinden ve öğrencilerle beraber aldığımız kitaplardan 1 er tane verdim.
Aynı mahalle ve sokakta oturanlar kitaplarını değiştirerek 2 yada 3 hatta 4-5 kitap okumaya çalışacaklar... sözünü aldım..
Değerlendirme forumlarını Türkçe öğretmenleri ile değerlendiğreceğiz..
2. dönemin (18 hafta) sonunda her öğrencimin en az 18 kitap okumasına çalışacağız...yani rehberlik edeceğiz..
dönem sonuna kadar haftalık, aylık ve dönem sonunda ;
en çok kitap okuyan
en hızlı kitap okuyan
en fazla okunan kitap
en fazla tavsiye edilen kitap
en az tavsiye edilen kitap vb.
şeklinde istatistikleri okul panosu ve internet sitesinde yayınlamaya çalışacağız...
Bu arada okul ktüphanesi için bir program arayorum.. mümkünse yazdığımız istatistikleri de tutacak türden... bildiğiniz varsa lütfen link atın...
Ayrıca bence güzel bir uygulama çocuğumun okulandan geldi...
veliye de karne göndermişler... çocuğunu hergün temiz gnder dimi, toplantılara katıldı mı vb... kıstaslar vardı.. bence güzel bir uygulama...
*****************************************
1.http://www.downloadarsivi.com/detay/8826/Is---Sektorel/Sektorel/Egitim-Sektoru/Kutuphane-Kayit-Programi-(Emre-Kucukdumlu).html
2.http://www.downloadarsivi.com/detay/8797/Yazilim---Web-Gelistiriciler/Bilesenler---Kutuphaneler/Kutuphane-Programi.html
3.http://www.bedava-program-download.com/akesoft-kutuphane-takip-programi-download.html
ücretsiz ve sınırsız
o sitede iki tane daha var bakın inceletin
buldum hocam şimdi araştırdım siz bir deneyin ben yine bulurum.başka isteğiniz varsa programlarla ilgili yardımcı olurum.işine yaramazsa haber edin veya problem olursa
Üreticinin Açıklaması :
Kütüphanelerde, okullarda ya da diğer yerlerde kitap kayıtlarını tutma, ödünç verme,takip etme, istatistik tutma gibi özellikleri mevcuttur. Görünüm XP görünümündendir.
Tamamen bedava olan bu program rar dosyası olarak iki parça halinde download edebilirsiniz
********************************
ayrıca okulda 2 pano bize ait.. başlığı ÖĞRENCİLERİN KALEMİNDEN (bu başlığı da kendileri buldular) panolarda öğrencilerin yazdığı şiirler ve karikatürler var.. bayağı ilgi gördü öğrenciler çok heveslendiler.. ama her zaman ben onlardan daha hevelsi oluyorum :)
**************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...