6 Haziran 2011 Pazartesi

ÇILGIN KORSAN VE SEVİMLİ TAVŞAN

ÇILGIN KORSAN VE SEVİMLİ TAVŞAN 
Çocuklar! Şimdi sıkı durun. Geçenlerde başıma gelen bir olayı sizlere anlatmak istiyorum.
         Sabah erkenden kalkmıştım. Kahvaltımı hazırlayıp sütümü içiyordum. Televizyonda ne var ne yok diye bakarken. Aaa!!! Benim en sevdiğim çizgi film başlamış: Çılgın Korsan ve yardımcısı. Hemen koltuğa kurulup izlemeye koyuldum. Bu Çılgın Korsan da çok şaşkındır ve beni hep güldürür. Neyse, siz de belki o bölümü izlemiş olabilirsiniz ama ben yine de anlatayım.
         Çılgın Korsan yine her zamanki gibi gemisiyle hazine aramaktadır. Birden çok güçlü bir fırtına kopuverir. Gemi bir o yana bir bu yana sallanır. Hatta ters dönüp tekrar düzelir. Derken fırtına dindiğinde birde bakarlar ki ıssız bir adaya düşmüşler.
         Çılgın Korsan hemen yardımcısına, “ Benim gördüklerimi sende görüyor musun? Allahım ne büyük şans! Hazine dolu bir adaya mı düştük acaba? Haydi hemen hazineyi aramaya koyulalım” der.
       Yardımcısı: “Ama kaptancığımmm” derken “ Sus, sus” der Çılgın korsan  ve birlikte yürümeye koyulurlar.
         Derken birden çok gürültülü bir sesle zil çalmaya başlar. Zırrrr. Çılgın Korsan sağına soluna bakınırken sesin nereden geldiğini bulur: Yardımcısının karnından…
         Çılgın Korsan, yardımcısına dönerek, “Şu karnını hemen yiyecekle doldurmalıyız. Yoksa kafayı yiyeceğim” der. Sonra, bir havuç tarlası görüp hemen saldırıya geçerler. Birazını yedikten sonra her taraflarına havuçları doldururlar. Ceplerine, gömleklerinin içine, hatta çoraplarının içine bile(iyyy), her tarafları havuç içinde yürümeye çalışırlarken
Çılgın Korsan’ın yardımcısının sırtından birisi dürter.
         Çılgın Korsan bir bakar ki bu Sevimli Tavşan (hani komşu kanalda oynayan diğer sevimli çizgi film kahramanı)
         Sevimli tavşan, Benim havuç tarlama girip havuçlarımı izinsiz almışsınız,” der kalın bir ses tonu ile. Çılgın Korsan da “ Tamam ne yapabiliriz ki? Biz zaten korsanız, hem sen kendi kanalına gitsene, burada işin ne! der. “Benim tatil için geldiğim ıssız adaya gelen sizsiniz, asıl siz gitmelisiniz,” der Sevimli Tavşan.
         Çılgın Korsan, o sırada Sevimli Tavşan’ın tatilde canı sıkıldığı zamanlarda oynamak amacıyla yanına aldığı satranç takımını götürür ve Çılgın Korsan’ın kafasında ampul yanar, yani aklına parlak bir fikir gelmiştir.
         Peki,” der Çılgın korsan. “ Sana bir şans veriyorum. Birlikte satranç oynayalım, kaybeden gitsin.” ( Çılgın korsan her zaman iyi bir satranç oyuncusu olduğunu iddia eder de.) “ Tamam .” der Sevimli Tavşan ve oynamaya başlarlar.
         Beyazlar Sevimli Tavşan, siyahlar Çılgın Korsan ve yardımcısı olur.
         Oyun şöyle gelişir:
            1) e2-e4 ( Sevimli Tavşan’dan iyi bir başlangıç.)
1)…h7-h6 (Aman Allahım bu da ne!!!)
 2) d2-d4 ( Beyaz merkezi ele geçirip arkadaki taşlara yol açtı.)
2)…a7-a5 ( Çılgın Korsan ne de komik oynuyor şu satrancı yahu…)
 3) Ag1-f3 ( Sevimli Tavşan taşlarını geliştirmeye başladı.)         
3) …Ab8-a6 (Çılgın Korsan atıyla daha iyi gidebileceği bir yer varken kenara gidiyor.)
 4) Ff1-c4
4) …Ka8-b8 ( Ayy! Ne saçmalık, bakamayacağım. Bu gidişle Çılgın Korsan oyunu kaybedecek galiba.)
 5) Af3-e5
5) …g7-g6 ( Yahu, bu Çılgın Korsan da tam bir şaşkın!!! Bu hamleyi yaparken yardımcısı kaptanı uyarmak için “Ama kaptancığım “derken “ Sus, sus. Ben ne yaptığımı biliyorum” der kaptan.
 6) Fc4-xf7 MAT…
…Ve Sevimli Tavşan oyunu kazanır.
Dikkat ettiyseniz, beyazlar taşlarını bir planla geliştirmeye çalışırken, siyah, sadece öylesine taşlarını hareket ettirdi. Bu yüzden de daha açılışta oyunu kaybetmiş oldu. Her şeye rağmen Çılgın Korsan tam bir centilmen satranç oyuncusu gibi davranarak Sevimli Tavşan’ı tebrik edip sözünde durdu ve adayı terk etti.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Meşhur Bilderberg toplantısına bu yıl hangi Türkler katılıyor

  Dışarıya tamamen kapalı bu kulüp, komplo teorisyenlerinin de sıkça beslendiği bir yer olma özelliğini taşıyor. Bu yıl, organizasyona 23 ül...